twee maanden

Twee maanden geleden is Purper uitvaartzorg begonnen.

We hebben veel werk verzet met het zoeken van leveranciers, kistenmakers, mooie kaarten en goede koffie.
Alle goede dingen willen we kunnen aanbieden aan nabestaanden.

Het uiteindelijke doel van Purper uitvaartzorg is te komen tot een afscheid dat past. Dit bereiken we onder andere door met u gesprekken te voeren en de vraag achter de vraag te stellen.

Nog steeds is er veel onduidelijkheid over uitvaartverzekeringen en wie je bij een overlijden moet bellen. Als u verzekerd bent bij een maatschappij (zoals Dela, Yarden, Monuta of Ardanta) kan Purper uitvaartzorg toch uw uitvaart regelen. De verzekering zal dan een bedrag voor de uitvaart overmaken. Deze financiële afhandeling kunnen wij voor u regelen.

Een klein uitvaartbedrijf als Purper uitvaartzorg verschilt nogal van de grotere uitvaartmaatschappijen.
Wij doen alles zelf. Vanaf de eerste ontmoeting hebt u maar met één persoon te maken. Deze persoon zal iedere dag bij u zijn om de voorbereidingen voor de afscheidsdienst te bespreken. Stap voor stap doen we iedere dag een stukje.
Mocht u al precies weten wat u wilt en heeft u geen behoefte aan stap voor stap de uitvaart regelen, dan komen we elke dag alleen even aan om naar de overledene te kijken.
De nabestaanden geven aan wat ze belangrijk vinden. Wij laten nabestaanden zelf vorm geven aan het afscheid. Kennis van de mogelijkheden en ondersteunen bij de keuzes die gemaakt moeten worden, is waar Purper uitvaartzorg goed in is.

Wij maken graag tijd vrij voor een vrijblijvend voorgesprek waarbij we uw wensen met u kunnen doornemen. Die wensen kunt u vastleggen in het wensenboekje dat we dan voor u meenemen.

Belt u ons om een afspraak te maken?

Ons nummer is (036) 525 0389

Hartelijke groet,
Marianne en Rob